Aktualności

29 kwietnia 2019

PIRELLI – „Opony premium – sztuka tworzenia”

Kolejna realizacja filmowa dla Pirelli Polska z udziałem Kajetana Kajetanowicza zwraca uwagę na kluczowe kwestie dotyczące doboru ogumienia.

28 lutego 2019

ZF – Szkolenie Łomianki – sesja zdjęciowa

Właściwa oprawa wizualna to kluczowy element komunikacji kluczowego z perspektywy brandu wydarzenia.

26 lutego 2019

PIRELLI – „Zimowa technika jazdy”

Światło dzienne ujrzał kolejny, czwarty już odcinek cyklu filmowego Pirelli Polska z udziałem ambasadora marki Kajetana Kajetanowicza.

31 stycznia 2019

DIGEL – Premiery filmowe

Elegancki i zjawiskowy outfit to kluczowa sprawa dla aktorów podczas premiery kinowej nowej polskiej produkcji filmowej.

4 stycznia 2019

DIGEL – współpraca z ambasadorem marki i influencerami

Komunikacja marki ubrań dla mężczyzn to prawdziwa przyjemność, gdy mamy możliwośc współpracy ze znanymi aktorami, sportowcami i przedstawicielami mediów.

23 grudnia 2018

PIRELLI – Influencer marketing – Antymoto, Patryk Mikiciuk

Skuteczny influencer marketing to trudne zadanie, ale w Agencji Społem wiemy, jak realizować tego typu projekty z myślą o długofalowej korzyści dla brandu.

18 grudnia 2018

DIGEL – Żywa witryna w CH Arkadia

Wyjątkowa akcja promocyjna zrobiona ze smakiem? To nasza specjalność.

30 listopada 2018

PIRELLI – „Zjawisko aquaplaningu”

Nasze tempo wzrasta wraz z kolejną realizacją dla Pirelli Polska – odc. 3 „Zjawisko aquaplaningu” zanotował już 63 tysiące wyświetleń! (listopad 2018) https://www.facebook.com/PirelliPoland/

29 listopada 2018

PIRELLI – „Wymiana opon na zimowe”

Kolejna udana realizacja już za nami, zaproaszamy do obejrzenia odc. 2 pt. „Wymiana opon na zimowe”, w którym Kajetan Kajetnowicz i Pirelli Polska zwracają uwagę na kluczowe kwestie dotyczące wymiany opon przed sezonem zimowym.

30 października 2018

PIRELLI – „10 zasad bezpiecznej jazdy wg Kajetana Kajetanowicza”

Dla Pirelli Polska zrealizowaliśmy projekt kampanii „10 zasad bezpiecznej jazdy wg Kajetana Kajetanowicza”.

29 października 2018

SYNEVO – śniadanie prasowe „Alergie i nietolerancje pokarmowe”

Profesjonalnie zorganizowany event dla dziennikarzy to potężny instrument PR.

30 sierpnia 2018

JAGUAR/LAND ROVER – Gdynia Aerobaltic

Obsługa komunikacyjna oficjalnego partnera motoryzacyjnego – marki Jaguar na pokazach lotniczych w Gdyni.

30 lipca 2018

SYNEVO – wideo sklep.synevo.pl

Realizacja jest naszą mocną stroną – taką opinię usłyszeliśmy od zadowolonego Klienta po publikacji projektu filmu promującego korzystanie ze sklepu online marki Synevo.

27 lipca 2018

VOLVO DRYWA – Sesja zdjęciowa lifestyle Nowego Volvo XC90

Współczesny globalny marketing światowych marek stawia dodatkowe wyzwania przed lokalną siecią sprzedaży.

30 czerwca 2018

ZF TECH ADVENTURE 2018 – komunikacja

Najważniejszy event dla branży aftermarket w Polsce wymaga właściwej komunikacji.

19 czerwca 2018

VOLVO DRYWA – sesja zdjęciowa Dzień Dziecka

Skuteczna organizacja eventu wymaga odpowiedniej oprawy komunikacyjnej.

30 maja 2018

SYNEVO – śniadanie prasowe „Trendy w diagnostyce laboratoryjnej”

Dla polskiej centrali laboratoriów medycznych Synevo zrealizowaliśmy projekt śniadania prasowego.

30 kwietnia 2018

ZF – wideo drifting BARTOSZ OSTAŁOWSKI x SACHS

Adrenalina, motoryzacyjna pasja, pełne zaangażowanie i wyjątkowy człowiek, który zdaje się nie znać słowa „ograniczenia”…

27 lutego 2018

TOYOTA MOTOR POLAND – KAMPANIA JUMBO MOBILE

Jak stworzyć synergię online i offline? Jak dotrzeć do klientów, którzy nawet nie rozważali zakupu auta tej marki?

31 stycznia 2018

JAGUAR/LAND ROVER – komunikacja E-Pace i Małgorzata Socha

Najnowszy mały SUV marki to kluczowy model z perspektywy obecnych trendów na rynku.

6 grudnia 2017

DIGEL – Otwarcie salonu w CH Arkadia

Nowy salon sprzedaży w prestiżowej lokalizacji to znakomity pretekst do działań komunikacyjnych na szeroką skalę.

1 grudnia 2017

DIGEL – Otwarcie salonu w Factory Annopol

Jak zainteresować marką najwyższej jakości ubrań premium dla mężczyzn nowych klientów?